Klassetrin

Vi tilbyder undervisning fra 0. - 9. klassetrin. Skolen er afdelingsopdelt i to faser. I fase 1 undervises 0. - 4. årgang, og i fase 2 undervises 5. - 9. årgang.

Særlige undervisningstilbud

Gennem skolens kompetencecenter har vi ressourcer til specialpædagogisk bistand og dansk som andetsprog, ligesom vi tilbyder støtte til adfærd, kontakt og trivsel fra skolens trivselsteam.

Fritidstilbud

Farstrup Skole har to skolefritidstilbud, DUS I og DUS II, som er for henholdsvis 0. - 3. årgang og for 4. - 6. årgang. Begge tilbud har til huse i separat DUS-bygning, men alle skolens faciliteter benyttes uden for skoletid.

Andre tilbud

Vi tilbyder undervisning gennem Kulturskolen i både musik og billedkunst. Skolen har et lille kor for elever fra 0. - 3. årgang.